Edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, a discutat, vinerea trecută, cu liderii consilierilor generali posibilitatea blocării roţilor la maşini care sunt lăsate pe străzile din centrul oraşului, şi nu în parcările Admistraţiei Străzilor sau în cele subterane, ca de exemplu cea de la Universitate.
Municipalitatea a făcut şi un studiu în acest sens, însă el nu a fost prezentat încă aleşilor, potrivit liderilor consilierilor generali PDL şi PNL, Silviu Văduva şi Cornel Pieptea.
Afacerea Dalli 2
"S-a discutat şi despre posibilitatea delegării serviciului de gestionare a parcărilor supraterane. Dar trebuie făcut totul unitar. Nu poţi să delegi serviciul, după ce acum câţiva ani ai reziliat contractul cu o firmă privată, tocmai pe motivul că nu vin bani la buget", a explicat Silviu Văduva. El a mai spus că era normal ca proiectul să fi fost deja analizat în comisiile de specialitate ale Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB). "Este pe ordinea de zi a şedinţei care va avea loc pe 31 octombrie. Noi am văzut doar titlurile proiectelor şi ne-a prezentat primarul succint ce vrea să facă", a mai adăugat liderul PDL, afirmaţie susţinută şi de liderul PNL- Cornel Pieptea.
Contactat de EVZ, Pieptea, unul dintre liderii USL din Consiliul General, formaţiune majoritară în CGMB, a explicat că ar trebui reconfigurată zona şi abia după acea luate măsuri. "Nu cred că delegarea de gestiune a administrării parcărilor subterane este cea mai bună soluţie. Trebuie văzut care este echilibrul financiar şi apoi să iei o asemenea decizie", a explicat Pieptea, care a adăugat că, înainte să obligi oamenii să coboare în parcările subterane, trebuie să sistematizezi zona.
În timp ce Oprescu susţine delegarea serviciului de gestionare a parcărilor, în 2009 a reziliat contractul cu firma Dalli, cea care a administrat, ani de-a rândul, 52 de zone din Bucureşti,