Banii au fost investiti initial in spatiu si amenajarea acestuia, branding si comunicare si partea de management de proiect (realizarea de portofolii, dar si bani pentru transport si cazare pentru participarea la diferite bienale, targuri, expozitii internationale).
In general, cei doi antreprenori cheltuiesc cei mai multi bani pentru a putea participa la bienale, vernisaje si targuri.Artistii romani sunt un fel de struto-camile intre antreprenori si artisti
„Foarte multi artisti romani merg dupa ureche, nu au cunostinte de business, sunt un fel de struto-camile, intre antreprenori si artisti. Atrag diverse tipuri de resurse si combina un fel de viziune de business traditionala cu una de tip de management de project”, afirma Oana Nasui (34 de ani).
Fiecare dintre cei doi antreprenori se ocupa de mai multe lucruri in afacere, astfel incat cheltuielile sa fie cat mai mici.
„Si eu si Cosmin acoperim in jur de doua-trei joburi si asa ne-am redus cheltuielile. De exemplu, pana in vara lui 2011 am avut lucrat si in alte locuri. Acum eu ma ocup de partea de management cultural, comunicare, logistica, iar Cosmin (n.red. 35 de ani) este curator, grafician, critic de arta, dar si consultant investitional”, explica antreprenoarea.
Nasui Collection & Gallery are doar artisti romani in portofoliu, dar cei doi antreprenori vor sa se extinda in perioada urmatoare si sa atraga si straini.
Artistii reprezentanti de Nasui Collection & Gallery sunt Alexandru Bunescu, Bogdan Rata, Cristian Todie, Dragos Burlacu, Francisc Chiuariu, Felix Deac, Flavia Pitis si Radu Belcin,
Citeste si:Targ de universitati internationale, la Bucuresti si ClujAuchan organizeaza cel mai mare targ de bere din Romania. Afla cand si undePeste 17.000 de vizitatori pentru primul targ de turism exclusiv online
Atunci cand incep sa lucreze cu un artist cei doi fac o selec