Hans Dewaele (51 de ani), venit la finalul anului trecut la conducerea operaţiunilor P&G în România, spune că pe o piaţă care avansează cu paşi mărunţi, mărcile private – acele produse no-name dezvoltate de retaileri – sunt singurele care cresc puternic.
WikiZF: Profilul companiei Procter & Gamble
„În întreaga regiune a Balcanilor mărcile private au o cotă de piaţă de sub 10%, însă cresc puternic. Mai mult, expansiunea agresivă a jucătorilor din comerţul modern face ca aceste produse să ajungă la un număr tot mai mare de consumatori“, spune executivul belgian care a preluat la finalul lui 2012 conducerea operaţiunilor P&G din zona Balcanilor, regiune coordonată de la Bucureşti. România este de altfel cea mai importantă piaţă dintr-un total de opt care mai include şi Bulgaria, Moldova, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Albania, Macedonia şi Kosovo.
Dewaele spune că în Europa de Vest ponderea acestor produse ajunge la 25%, chiar 30% din total piaţă. Mai mult, chiar şi în Bulgaria şi Serbia poziţia produselor no-name este mai puternică decât în România, însă acesta este şi un semn că pe piaţa locală încă există potenţial de creştere. Continuarea pe ZFCorporate
Hans Dewaele (51 de ani), venit la finalul anului trecut la conducerea operaţiunilor P&G în România, spune că pe o piaţă care avansează cu paşi mărunţi, mărcile private – acele produse no-name dezvoltate de retaileri – sunt singurele care cresc puternic.
WikiZF: Profilul companiei Procter & Gamble
„În întreaga regiune a Balcanilor mărcile private au o cotă de piaţă de sub 10%, însă cresc puternic. Mai mult, expansiunea agresivă a jucătorilor din comerţul modern face ca aceste produse să ajungă la un număr tot mai mare de consumatori“, spune executivul belgian care a preluat la finalul lui 2012 conducerea operaţiunilor P&G din zona Balcanilo