Raiffeisen Bank si Citibank Romania au anuntat luni ca au incheiat operatiunile tehnice de migrare a clientilor persoane fizice transferati la Raiffeisen.
In acest moment clientii persoane fizice transferati pot efectua operatiuni in si din noile lor conturi Raiffeisen Bank, pe toate canalele pe care banca le pune la dispozitia clientilor sai. Astfel, noii clienti au acces la reteaua de 525 de agentii Raiffeisen Bank din toata tara, retelele de ATM-uri (circa 1.100) si POS-uri (peste 11.000) ale bancii; serviciile de internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct) si mobile banking (SmartMobile).Utilizatorii de carduri de credit si debit au de asemenea acces la programul multishop.
Tranzactiile efectuate pana la data de 25 octombrie inclusiv, conform programului de lucru anuntat, vor fi reflectate in ultimul extras de cont emis de Citibank Romania, in timp ce operatiunile pe care clientii le-au facut dupa aceasta data se vor regasi pe primul extras de cont ce va fi emis de catre Raiffeisen Bank.
“Asa cum am spus si in momentul semnarii contractului de preluare a portofoliului de retail al Citibank Romania, am tinut cont de istoricul clientilor in relatia cu Citi si am pregatit oferte personalizate, atat in privinta produselor si serviciilor oferite, cat si a pretului si canalelor de tranzactionare”, a spus Vladimir Kalinov, vicepresedinte pentru retail banking al Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank Romania si Citibank Romania au semnat in primavara acestui an un acord prin care Raiffeisen Bank preia portofoliul de retail al Citibank Romania. Tranzactia a devenit efectiva la 1 iulie.
Raiffeisen Bank a inregistrat un profit net de 88 de milioane euro la finalul anului 2012, fata de 96 milioane euro in 2011. Valoarea totala a activelor Raiffeisen Bank era, la finalul anului trecut, de 5,31