Iulian Stanciu conduce cel mai mare retailer online de pe piaţa locală: în 2012, eMag a vândut un produs la fiecare zece secunde şi a livrat 12 milioane de tone de colete. Iulian Stanciu estimează vânzări de 200 de milioane de euro în 2013
Iulian Stanciu a ajuns la cârma eMag a ajuns în 2009, odată cu preluarea pachetului majoritar de acţiuni de către Asesoft Distribution.
Iulian Stanciu nu a fost implicat în afacere chiar de la început, însă ploieşteanul Sebastian Ghiţă l-a atras pe Stanciu cu ideea de a se ocupa de activităţile de retail de calculatoare din Bucureşti. O afacere pornită de la zero cu bani foarte puţini şi dezvoltată de atunci în cel mai mare distribuitor de produse IT&C de pe piaţă.
În 2012, fondul de investiţii sud-american Naspers a preluat 70% din acţiunile eMag, într-o tranzacţie estimată la 100 de milioane de euro. "Este un pas important pentru industria locală şi un semnal că jucătorii români pot fi atrăgători pentru investitorii internaţionali", declara la momentul achiziţiei Iulian Stanciu, director general al eMag, care va asigura în continuare managementul companiei şi păstrează 21,4% din acţiunile acesteia. Şi Radu Apostolescu păstrează un pachet de acţiuni - de 8,4%.
În portofoliul eMag se regăsesc atât produse şi soluţii IT şi de comunicaţii, cât şi echipamente electronice şi electrocasnice, iar compania operează magazinul www.emag.ro, precum şi şapte showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti, Cluj, Constanţa şi Craiova.
Retailerul online eMAG a raportat afaceri de 165 de milioane de euro pentru 2012, în creştere de trei ori mai mare decât a întregiii pieţe de electroIT, pe fondul extinderii gamei de produse şi a operaţiunilor pe plan internaţional, în Bulgaria, dar şi a investiţiilor de 5,5 milioane de euro în infrastructură IT, logistică şi training. În 2012, eMAG a vândut un produs la fiecare