Hans Dewaele, executivul care are pe mână afacerile P&G din România, spune că pentru a înţelege mai bine comportamentul de consum merge atât el cât şi echipa lui acasă la oameni. Mai mult, îi însoţeşte la cumpărături.
“Este o practică normală în P&G. Avem şi focus grupuri însă este mai bine să mergi la consumator acasă. Alegi o categorie de produse şi vorbeşti cu el o oră despre procesul de achiziţie şi cel de utilizare al produselor. Nu le spui de la ce companie eşti ca să nu le influenţezi afirmaţiile.”
Mai mult, oficialii P&G merg şi la cumpărături cu consumatorii, fără însă a vorbi cu ei pe parcurs pentru a nu le influenţa decizia de cumpărare. “La final le punem o serie de întrebări pentru a înţelege de ce aleg anumite branduri, anumite cantităţi sau anumiţi retaileri. Dacă nu am avea contactul cu ei am construi businessul doar pe presupuneri.”
Hans Dewaele, executivul care are pe mână afacerile P&G din România, spune că pentru a înţelege mai bine comportamentul de consum merge atât el cât şi echipa lui acasă la oameni. Mai mult, îi însoţeşte la cumpărături.
“Este o practică normală în P&G. Avem şi focus grupuri însă este mai bine să mergi la consumator acasă. Alegi o categorie de produse şi vorbeşti cu el o oră despre procesul de achiziţie şi cel de utilizare al produselor. Nu le spui de la ce companie eşti ca să nu le influenţezi afirmaţiile.”
Mai mult, oficialii P&G merg şi la cumpărături cu consumatorii, fără însă a vorbi cu ei pe parcurs pentru a nu le influenţa decizia de cumpărare. “La final le punem o serie de întrebări pentru a înţelege de ce aleg anumite branduri, anumite cantităţi sau anumiţi retaileri. Dacă nu am avea contactul cu ei am construi businessul doar pe presupuneri.”