BMW testează deja a doua generaţie X6 ce utilizează platforma celui de-al treilea SAV X5. Noul SAC (Sport Activity Coupe) ce urmează a fi asamblat în tradiţionala locaţie BMW din Spartanburg (SUA) va fi prezentat oficial la finele anului viitor şi va ajunge în showroom-uri în prima parte a anului 2015.
În ciuda puţinelor compromisuri pe care Bayerische Motoren Werke le va face, pe semne că şi generaţia a doua va fi blamată din cauza faptului că va fi cumpărată „în draci” de cine nu trebuie (în 2012 s-au comercializat 45.150 de bucăţi din X6, reprezentând jumătate din vânzările lui X5), iar ca o dovadă că primul model era extrem de dezirabil se putea reflecta şi într-o statistică ce în anii trecuţi plasa modelul în categoria celor mai furate maşini din Europa.
Înrudit îndeaproape cu actualul X5 (Lxlxh: 4.888 mm, 1.938 mm, 1.762 mm, ampatament 2.933 mm), noul BMW X6 model 2015 va fi mai lung şi mai lat ca acesta. X6 II va intra în categoria SUV-urilor mari doar prin prisma gabaritului deosebit, dar odată trecut în modul Sport+, acesta te va face să uiţi că eşti în compania unui mastodont care în formula M50d diesel tri-turbo cântăreşte totuşi 2.200 kg. La braţ cu acest propulsor pe motorină de 2.993 cmc ce apelează la trei turbine înseriate (381 CP şi 740 Nm), sprintul 0-100 km/h va dura 5,2 secunde, iar 1.000 metri vor fi acoperiţi în 24 de secunde. Viteza maximă va fi limitată la 250 km/h, iar ca şi consum, X6 se va mulţumi, asemenea X5, cu 6,7 litri de motorină pe un parcurs mixt.
xDrive 50i va apela la un V8 twin-turbo de 4.395 cmc ce pune la sol prin sistemul integral 450 CP la 6.000 rpm şi un cuplu maxim de 650 Nm de la doar 2.000 de ture. Masa la gol va fi mai mică decât cea a omologului pe motorină M50d.
Diferenţa între motorinele X6 xDrive 30d (258 CP şi 560 Nm) şi xDrive 40d (313 CP şi 630 Nm) va fi dată de o turbină în plus şi un soft res