„Ţineţi hemoroizii în cutie? Nu mai înţeleg nimic…”
Da. Ţinem hemoroizii în cutie, şi asta nu e cel mai rău lucru pe care îl facem. Consider că portretul românului „adevărat” se desprinde din reclamele pe care le întâlnim cel mai des atunci când deschidem televizorul. Întâmplător sau nu, majoritatea reclamelor româneşti se referă la indigestie, balonare, şi altele din acelaşi spectru. Reclama cu cel mai mare potenţial intelectual este, de departe, hemoroeasy. Asta deoarece cuprinde un joc de cuvinte care te poate pune pe gânduri, spre deosebire de restul reclamelor care te trimit direct pe veceu… Aşadar, spune-mi care sunt reclamele cele mai difuzate pe meleagurile tale, ca să îţi spun cine eşti.
Cred că puţini sunt cei cărora le trece prin cap că s-ar putea opri din îngurgitat când sunt în prag de pleznire, în loc să se îndoape cu pastile după ce şi-au burduşit organismul. Vom vedea însă, în cele ce urmează, că indigestia de care suferim şi incapacitatea de a rumega cum se cuvine nu se opresc la nivelul trupesc. Însă n-am prea auzit pe nimeni să se plângă de propria confuzie, incompetenţă şi incapacitate de a rumega informaţii…
Animalul meu preferat eşti tu
Nu obişnuiesc să mă uit la ştiri pentru simplul fapt că nu se întâmplă nimic nou, niciodată. Ştiu foarte bine că istoria se repetă, adică pe ecran, dar şi în viaţa reală se derulează fix aceleaşi inepţii. Se moare, se zbiară sau se luptă fizic şi verbal. În primii cinci ani de viaţă mi s-a părut fascinant să mă uit la televizor, dar asta doar pentru că nu prea înţelegeam ce se întâmplă, şi în plus avea culori frumoase. Apoi, slavă cerului, am învăţat să citesc, aşa că aş fi preferat să citesc obsesiv acelaşi basm decât să mă uit la o emisiune în care specialiştii aflau în fiecare zi acelaşi lucru. Cu toate acestea, mărturisesc că uneori mai verific pulsul imbecilităţii dând drumul la tv.