Grupul belgian BelRom, care a dezvoltat la nivel local mai multe parcuri comerciale în diverse oraşe din ţară, intenţionează să investească încă trei milioane de euro în extinderea proiectului Botoşani Shopping Center, printre ai cărui chiriaşi se numără Carrefour, Domo, New Yorker sau Orsay.
Proiectul are o suprafaţă închiriabilă de 14.800 mp şi un grad de ocupare de 98%, iar în urma extinderii suprafaţa închiriabilă ar urma să fie majorată cu 5.000 mp. Centrul comercial a implicat iniţial o investiţie de 15 mil. euro şi a generat anul trecut venituri de 1,4 mil. euro, dar în primăvara acestui an în Botoşani a fost deschis şi mallul Uvertura, crescând astfel competiţia în oraş. Cu toate acestea, reprezentanţii Botoşani Shopping Center afirmă că numărul de vizitatori a crescut în acest an la o medie zilnică de circa 8.800 de persoane. Acţionarii proiectului de la Botoşani au vândut în acest an proiectul Severin Shopping Center către sud-africanii de la NEPI, unul dintre ultimele active deţinute de grupul belgian.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.10.2013
Grupul belgian BelRom, care a dezvoltat la nivel local mai multe parcuri comerciale în diverse oraşe din ţară, intenţionează să investească încă trei milioane de euro în extinderea proiectului Botoşani Shopping Center, printre ai cărui chiriaşi se numără Carrefour, Domo, New Yorker sau Orsay.
Proiectul are o suprafaţă închiriabilă de 14.800 mp şi un grad de ocupare de 98%, iar în urma extinderii suprafaţa închiriabilă ar urma să fie majorată cu 5.000 mp. Centrul comercial a implicat iniţial o investiţie de 15 mil. euro şi a generat anul trecut venituri de 1,4 mil. euro, dar în primăvara acestui an în Botoşani a fost deschis şi mallul Uvertura, crescând astfel competiţia în oraş. Cu toate acestea, reprezentanţii Botoşani Shopping Center afirmă că numă