Podul de lemn care leagă judeţele Braşov de Covasna, aflat în zona comunei Măieruş, va intra în reparaţii capitale. Podul de lemn care traversează Oltul spre satul Arini, de pe Drumul Judeţean 103G, se află într-o stare avansată de degradare, fiind construit în anul 1950, astfel că exista riscul ca localnicii să rămână izolaţi de Braşov. Totodată, pe acest pod se face legătura şi între DN 13 şi localităţile covăsnene Baraolt şi Hăghig, fiind un drum de legătură pentru cei din zona Măieruşului cu Sfântu Gheorghe.
Consiliul Judeţean Braşov a aprobat de curând din vară indicatorii tehnico-economici aferenţi investiţiei şi a alocat un milion de lei pentru execuţia lucrărilor, iar, de curând, a fost lansată şi licitaţia pentru selectarea constructorului. Lucrările au fost estimate la suma de 1,12 milioane de lei, fără TVA, din care 10% sunt cheltuieli diverse şi neprevăzute. Autorităţile judeţene aşteaptă ofertele până în data de 5 noiembrie şi speră că nu vor fi piedici în calea desemnării constructorului, astfel ca lucrările să demareze în regim de urgenţă. În prezent, podul, care are o lungime de 61,85 metri, este destul de şubred, iar barele metalice de restricţionare a autovehiculelor de gabarit depăşit au dispărut. Teoretic, lucrările ar trebui definitivate în cel mult zece luni.
Podul de lemn care leagă judeţele Braşov de Covasna, aflat în zona comunei Măieruş, va intra în reparaţii capitale. Podul de lemn care traversează Oltul spre satul Arini, de pe Drumul Judeţean 103G, se află într-o stare avansată de degradare, fiind construit în anul 1950, astfel că exista riscul ca localnicii să rămână izolaţi de Braşov. Totodată, pe acest pod se face legătura şi între DN 13 şi localităţile covăsnene Baraolt şi Hăghig, fiind un drum de legătură pentru cei din zona Măieruşului cu Sfântu Gheorghe.
Consiliul Judeţean Braşov a aprobat de curând din vară indi