News După o investiție de 15 milioane de euro pentru prima fază a proiectului Botoșani Shopping Center deschis în noiembrie 2011, dezvoltatorul belgian Belrom Real Estate a reușit să pună în valoare o clădire reprezentativă existentă, transformându-l într-o nouă destinație și implicit o nouă viață.
Astfel, după primul an financiar s-a raportat o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro. Datorită oportunităţilor de dezvoltare ale zonei cât şi a succesului primei faze a proiectului Botoşani Shopping Center, dezvoltatorul își propune să se extindă în următoarea perioadă cu o suprafață închiriabilă de 5.000 de m² şi o parcare de încă 500 de locuri, în urma unor investiţii estimate la 3 milioane euro.
„Nord-vestul oraşului Botoşani este principala zonă de retail, în vecinătatea centrului comercial Botoşani Shopping Center regăsindu-se un hypermarket de tip discounter si un supermarket, magazine DIY precum şi gara si autogara, astfel încât zona primară de impact a centrului comercial atinge peste 100.000 de persoane. Poziționarea pe un bulevard central intens traficat, mixul de chiriași și oferta variată a transformat Botoșani Shopping Center în cea mai importantă destinație din oraș, atât pentru familii, cât și pentru copii și tineri”, a declarat Mircea Campanu, Directorul Centrului Comercial Botoșani Shopping Center.
Centrul comercial are o suprafață totală de 22.000 m² și dispune de o suprafaţă închiriabilă de 14.800 m², din care hypermarketul Carrefour acoperă peste 9.000 mp. Printre chiriașii centrului comercial botoșănean se numără retaileri internaţionali şi naţionali printre care New Yorker, Orsay Orange, Vodafone, Leonardo, Sensiblu, Mado, Domo și Beauty Mania, fiind cel mai mare proiect de retail din Botoşani. În ceea ce privește suprafețele închiriate, retailerul național DOMO ocupă cea mai mare suprafață, 1206 mp, iar retailerul in