Producătorul indian de medicamente Ranbaxy a vânzări de 4,8 miliarde de rupii indiene (57 mil. euro) în trimestrul trei al acestui an, în creştere cu 24% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, arată datele din raportul anual al companiei.
“Compania continuă să crească pe pieţele cheie din Asia, Euroa de Est, CIS şi Africa. În India, anunţul cu privire la politica de preţuri a cauzat unele discontinuităţi”, a spus Arun Sawhney, CEO şi managing director al Ranbaxy. Continuarea pe ZFCorporate
Producătorul indian de medicamente Ranbaxy a vânzări de 4,8 miliarde de rupii indiene (57 mil. euro) în trimestrul trei al acestui an, în creştere cu 24% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, arată datele din raportul anual al companiei.
“Compania continuă să crească pe pieţele cheie din Asia, Euroa de Est, CIS şi Africa. În India, anunţul cu privire la politica de preţuri a cauzat unele discontinuităţi”, a spus Arun Sawhney, CEO şi managing director al Ranbaxy. Continuarea pe ZFCorporate