Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de 105 de milioane lei după primele nouă luni ale anului, în creştere cu aproximativ 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat trimis redacţiei.
Evoluţia se aliniază procentului de creştere a vânzărilor înregistrat şi în semestrul al doilea din acest an, precizează compania.
Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca, a declarat: "Dacă la sfârşitul anului trecut am preconizat o creştere cu 10% pentru anul 2013, rezultatele obţinute până acum ne motivează să fim optimişti şi să ne creştem estimarea la 15%. Această creştere dovedeşte că investiţiile făcute în cercetare şi în modernizarea liniilor de producţie au cu adevărat rezultate".
Compania a inaugurat în această lună cel mai nou magazin de brand al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu şi anume Centrul de Frumuseţe Farmec, care a necesitat o investiţie de peste 360.000 euro.
De asemenea, la începutul lunii septembrie, Farmec, împreună cu partenerii săi din Ungaria, a deschis un nou magazin de prezentare în Budapesta, potrivit sursei citate.
F.A. Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de 105 de milioane lei după primele nouă luni ale anului, în creştere cu aproximativ 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat trimis redacţiei.
Evoluţia se aliniază procentului de creştere a vânzărilor înregistrat şi în semestrul al doilea din acest an, precizează compania.
Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca, a declarat: "Dacă la sfârşitul anului trecut am preconizat o creştere cu 10% pentru anul 2013, rezultatele obţinute până acum ne motivează să fim optimişti şi să ne creştem estimarea la 15%. Această creştere dovedeşte că investiţiile făcute în cercetare şi în modernizarea liniilor de producţie au cu adevărat rezu