Societatea Carpatica Asig a lansat anul acesta două asigurări de tip CASCO adaptate condiţiilor de criză. Produsele oferă clientului posibilitatea de a-şi alege suma asigurată dar şi de a-şi repara maşina cu ce tip de piese doreşte
Efectele crizei economice asupra veniturilor populaţiei au determinat societăţile de asigurare să îşi adapteze portofoliile la noile condiţii. “ În zona auto am lansat două produse pentru criză. Sunt două poliţe CASCO ce se reamrcă prin costurile reduse”, spune Ina Crudu(foto), director general al Carpatica Asig. Potrivit acesteia, poliţa Casco Prim dă clienţilor posibilitatea de a-şi stabili singuri valoarea asigurată plătind astfel o primă mai mică. Societatea nu are niciun fel de impunere în ceea ce priveşte suma asigurată, valoarea de piaţă a maşinii neavând nicio importanţă în acest caz. Atenţie, însă, asigurarea este una de prim risc ceea ce înseamnă că acoperă o singură daună şi aceea în limita sumei asigurate. De asemenea, noile produse de la Carpatica dau clientului posibilitatea de a-şi alege service-ul sau piesele cu care să reparea maşina. “ Clientul poate opta pentru a încasa banii direct urmând ca, ulterior, să îşi repare singur maşina”, mai spune Crudu.
Rezultate bune pentru companie
Carpatica Asig. a raportat prime brute subscrise de 357,95 milioane lei în perioada ianuarie - septembrie 2013.În primele nouă luni ale acestui an, primele brute subscrise la asigurările de locuinţe au totalizat 22,42 milioane lei, faţă de 11,6 milioane lei în perioada similară din 2012 Valoarea primelor brute a crescut, per ansamblu cu 73% principalele clase de asigurare fiind în continuare RCA şi CASCO cu o pondere cumulată de peste 85%. De asemenea. Societatea a crescut pe zona asigurărilor de bunuri, în principal locuinţe, unde a ajuns să ocupe locul al doilea în piaţă după un avans de 104%. Ceea