Compania Nestle a intrat in randul firmelor, printre care figureaza supermarketurile britanice Tesco si Morrisons, care au promis sa scada cantitatea de grasimi din produsele lor, scrie The Telegraph. Gigantul industriei alimentare a asigurat ca va reteta batoanelor Kit Kat, facandu-le cat mai sanatoase.
„Angajamentul de responsabilitate”, conform caruia Nestle intentioneaza sa modifice continutul produselor sale, este menit sa contribuie la lupta impotriva obezitatii. Pe viitor, toti fabricantii de produse alimentare vor reduce cantitatea de grasimi artificiale, calorii si saruri. Toate aceste informatii vor aparea pe ambalajul produselor.
Potrivit unor recente studii, majoritatea adultilor habar nu au cate calorii si grasimi consuma zilnic. Printre altele, 84% dintre persoanele intervievate nu stiu ca volumul maxim admis de grasimi saturate este, pentru barbati, de 30 de grame pe zi, si de 20 de grame pentru femei. Noile etichete vor mentiona si acest aspect.
Printre altele, in urma cu doi ani, Nestle a anuntat ca se va concentra pe realizarea de produse care sa ajute la prevenirea si vindecarea unor afectiuni precum diabet, obezitate si Alzheimer.