Sigla magazinelor Bricostore, un soare alb pe fond roşu care zâmbeşte din 2002 în piaţa locală de bricolaj, va mai rămâne pe pereţii reţelei până la sfârşitul acestui an, în condiţiile în care grupul britanic Kingfisher va începe de-abia din 2014 rebranduirea celor 15 unităţi comerciale cumpărate de la familia Bresson din Franţa.
Britanicii au anunţat semnarea acordului pentru achiziţia Bricostore în luna aprilie a acestui an, iar la sfârşitul lunii mai a avut loc şi închiderea propriu-zisă a tranzacţiei cu o valoare de 75 mil. euro. Magazinele Bricostore vor fi rebranduite sub denumirea Brico Depot, dar englezii nu se grăbesc deocamdată să înceapă acest proces.
„Primul pas este scanarea pieţei şi stabilirea nevoilor şi aşteptărilor avute de clienţii magazinelor de bricolaj din România. Apoi, procesul de rebranding va începe în decursul anului 2014. Vom analiza în detaliu rezultatele obţinute de primele magazine ce vor fi rebranduite înainte de continuarea procesului“, au declarat pentru ZF reprezentanţii Kingfisher, grup cu peste 1.000 de magazine şi vânzări de 10,6 mld. euro. Continuarea pe ZFCorporate
Sigla magazinelor Bricostore, un soare alb pe fond roşu care zâmbeşte din 2002 în piaţa locală de bricolaj, va mai rămâne pe pereţii reţelei până la sfârşitul acestui an, în condiţiile în care grupul britanic Kingfisher va începe de-abia din 2014 rebranduirea celor 15 unităţi comerciale cumpărate de la familia Bresson din Franţa.
Britanicii au anunţat semnarea acordului pentru achiziţia Bricostore în luna aprilie a acestui an, iar la sfârşitul lunii mai a avut loc şi închiderea propriu-zisă a tranzacţiei cu o valoare de 75 mil. euro. Magazinele Bricostore vor fi rebranduite sub denumirea Brico Depot, dar englezii nu se grăbesc deocamdată să înceapă acest proces.
„