Seed Consultants şi-a desemnat ieri câştigătorul celei de-a IV-a ediţii a programului “Cel Mai Promiţător Brand Românesc” - lanţul de magazine pentru animale, Animax. Pentru acest brand Seed va dezvolta probono un manual care va asigura coerenţa şi consecvenţa proiectului de francizare. Seed a reunit ieri la JW Marriott parteneri, clienţi, prieteni care au savurat mesajele speakerilor, pildele caricaturistului Mihai Stănescu, cromatica din expresionismul arhetipal al pictorului Constantin Severin şi bucatele româneşti de la Artesana, Luna Solai, Bace Toghiere, Băcănia Veche şi Savoria.
Juriul care a evaluat aplicaţiile a fost format din: Niels Schnecker, Elena Cristian – Redactor Şef Income Magazine, Dan Tudoroiu – Online Brand Manager, Ioana Dogaru – Consultant Independent în Marketing şi Comunicare şi Dochiţa Zenoveiov – Managing Director Seed Consultants Partener Landor. Criteriile în funcţie de care s-a făcut evaluarea au fost potenţialul industriei, gradul de diferenţiere al brandului respectiv în categorie, definirea problemei, planurile de dezvoltare şi potenţialul de implementare al beneficiarului.
“Emulaţia generată de platforma Cel Mai Promiţător Brand Românesc este, pe de o parte, înţelegerea şi acceptarea nevoii de branding pentru evoluţia fiecărui brand românesc, pe de altă parte, recunoaşterea noastră în piaţă, a specialiştilor în branding. De la o ediţie la alta programul nostru creşte prin industrii noi, prin nevoi noi de branding, prin entuziasm şi relaţii care se creează aici. Este teritoriul în care antreprenorul român sau omul de marketing care lucrează pentru un brand românesc se simte apreciat pentru efortul pe care îl depune zi de zi în lupta pentru fiecare client. Felicităm toţi aplicanţii, nominalizaţii pentru titlu și câştigătorul acestei ediţii – retailerul Animax. Le mulțumim tuturor partenerilor care au crezut în ideea n