GOOGLE a anuntat ca va limita drastic informatiile pe care companiile de marketing si publisherii le primesc despre cuvintele cheie care genereaza trafic pe site-urile acestora, o miscare care are ca scop o imbunatatire a politicilor de confidentialitate, informeaza adage.com.
GOOGLE va furniza in continuare informatii despre cuvintele cheie pentru gasirea advertiserilor, insa, in urma acestor modificari, multe companii de marketing si numerosi publisheri se vor confrunta cu pierderi.
"Aceasta este una dintre cele mai mari pierderi de date cu care se confrunta marketerii in ultimii cinci ani", a declarat Seth Besmertnik, CEO Conductor, care sustine ca, in medie, jumatate din traficul de pe site-urile clientilor este obtinut din cautarea organica generata de implementarea unor tehnici de SEO (Search engine optimization).
Integral pe realitatea.net Tag-uri: Google, limitare, informatii
GOOGLE a anuntat ca va limita drastic informatiile pe care companiile de marketing si publisherii le primesc despre cuvintele cheie care genereaza trafic pe site-urile acestora, o miscare care are ca scop o imbunatatire a politicilor de confidentialitate, informeaza adage.com.
GOOGLE va furniza in continuare informatii despre cuvintele cheie pentru gasirea advertiserilor, insa, in urma acestor modificari, multe companii de marketing si numerosi publisheri se vor confrunta cu pierderi.
"Aceasta este una dintre cele mai mari pierderi de date cu care se confrunta marketerii in ultimii cinci ani", a declarat Seth Besmertnik, CEO Conductor, care sustine ca, in medie, jumatate din traficul de pe site-urile clientilor este obtinut din cautarea organica generata de implementarea unor tehnici de SEO (Search engine optimization).
Integral pe realitatea.net Tag-uri: Google, limitare, informatii