Rucsandra Hurezeanu a studiat medicina, apoi, atrasă de activitatea mamei sale, a continuat studiile de ştiinţe economice la Paris. General Manager al Ivatherm România, prima companie românească de dermatocosmetice, îşi conduce cu succes afacerea de 8 ani. Cine nu ar vrea să aibă o astfel de stabilitate? Ei bine, Rucsandra ne spune că această stabilitate nu este un secret, pur şi simplu are în echipă oameni care vor în fiecare zi să fie mai buni ca ieri.
Un ideal în cifre şi argumente
Ivatherm activează într-o industrie extrem de dinamică şi competitivă unde inovaţiile sunt motorul creşterii. Compania vinde peste 200.000 de produse pe an, în 1.000 de farmacii din România şi are o creştere de peste 10% pe an. Nu e uşor, produsele moderne create pentru prevenirea şi tratarea problemelor dermatologice ale femeilor trebuie să răspundă multor exigenţe şi criterii.
Gama Ivatherm are la bază apa termală de la Herculane, acea resursă preţioasă pe care Rucsandra a contat de la bun început, aşa cum a contat şi pe expertiza unei echipe mixte de cercetători şi medici francezi – gama este produsă în Franţa şi concurează la ora actuală cu multe branduri de produse dermatocosmetice consacrate.
Modele, lideri, autenticitate
Când vine vorba despre lideri, Rucsandra Hurezeanu ne mărturiseşte că modelele cele mai importante pentru ea au fost şi sunt părinţii ei. De la tatăl ei, medic neurolog, a învăţat că „în viaţă, să oferi te bucură mai mult decât să primeşti”. De la mama, „am învăţat să îndrăznesc şi să rămân mereu pozitivă”, spune Rucsandra Hurezeanu. Sunt calităţi absolut necesare atunci când te aventurezi într-un mediu de business aproape virgin, în anii ’90, atunci când mama ei a lansat primele farmacii private din ţară, în ciuda prejudecăţilor şi a fragilităţii legislative.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro