Datele au fost centralizate, conform Mediafax, pe baza anunţurilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achiziţii publice www.e-licitatie.ro.
Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.
Contractul cu valoarea cea mai ridicată, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit în aprilie Asociaţiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic naţional prin intermediul “vectorului de imagine” pilotul Mihai Marinescu în cadrul campionatului mondial de automobilism “World Series by Renault 2013″.
Alte două acorduri, în valoare de 976.000 lei şi 174.449 lei, au vizat promovarea brandului la ediţia din acest an a Raliului Sibiului, respectiv a Raliul Deltei “După 20 de ani”. Primul contract a fost atribuit în iulie Asociaţiei Club Sportiv Scorpion Rally Team, iar celălalt, la finele lunii mai, asocierii Club Sportiv Nautic Motorsport – DBV Media House.
Pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia acţiunii “Descoperă România”, ANT a atribuit în august Asociaţiei Ivan Patzaichin – Mila 23 un contract de 707.971 lei.
Aceeaşi asociaţie a primit în august alte două contracte: unul în valoare de 538.474 lei pentru promovare cu ocazia înfiinţării Centrului de Informare pentru Destinaţii de Ecoturism Bucureşti, şi un altul, de 611.103 lei, pentru promovarea brandului cu ocazia acţiunii “Rowmania FEST – Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle”, ediţia a III-a.
Societatea Română de Radiodifuziune şi-a adjudecat, în mai, un contract de 127.991 lei pentru servicii de promovare a brandului cu ocazia unui concert susţinut de Orchestra Naţională Radio în cadrul Shanghai Spring International Music Festival, iar firma Emagic Live a câştigat, în luna iulie, un contract de 464.980 lei pentru servicii de promovare a brandului