Muhtar Kent, preşedinte şi CEO al The Coca-Cola Company, cel mai puternic executiv din industria băuturilor răcoritoare, spune că fabrica din Ploieşti a îmbuteliatorului local va deveni un hub de export după ce a fost finalizată o investiţie de 22 mil. euro într-o nouă linie de îmbuteliere a brandului Cappy Pulpy.
Produsul Cappy Pulpy made in România va ajunge la peste 100 de milioane de consumatori. Este vorba despre inovaţie şi creştere. Toată lumea are nevoie de creştere: ţările, afacerile şi indivizii. Trebuie să crezi în viitorul ţării, al liderilor ei pentru a avea încredere să investeşti, a spus Muhtar Kent, executivul gigantului american care a a venit pentru prima dată în România de când a preluat poziţia de CEO al The Coca-Cola Company, în aprilie 2009.
Kent cunoaşte însă extrem de bine piaţa locală, el fiind artizanul venirii Coca-Cola în România la începutul anilor 90.
Am investit 525 de milioane de euro în România şi am creat 2000 de joburi directe, a mai spus Kent.
Fabrica de îmbuteliere din Ploieşti este cea mai mare din sud-estul Europei pentru Coca-Cola HBC, iar investiţia de 22 mil. euro a creat 40 de noi locuri de muncă. Prin această investiţie, îmbuteliatorul local al Coca-Cola face un prim pas serios către export, în condiţiile în care până în prezent focusul grupului a fost piaţa românescă, iar livrările externe au fost sporadice. Printre statele în care va ajunge noul Cappy Pulpy produs în Ploieşti se numără Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova şi Croaţia.
Kent a inagurat astăzi la Ploieşti noua investiţie împreună cu Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC. La inaugurare a fost prezent şi premierul Victor Ponta.
Muhtar Kent, preşedinte şi CEO al The Coca-Cola Company, cel mai puternic executiv din industria băuturilor răcoritoare, spune că fabrica din Ploieşti a îmbuteliatorului local va deveni un hub