Dieter Schulz, directorul general al Danone România, liderul pieţei de iaurturi, spune că obiectivul companiei sale este să crească consumul de iaurt pe piaţa locală, astfel încât fiecare român să consume un produs zilnic.
„Vrem ca fiecare român să consume un iaurt pe zi. În România nivelul consumului de iaurt este foarte mic. Piaţa din România este o oportunitate în ceea ce priveşte piaţa iaurtului şi noi ne vom dezvolta pe acest segment“, spune Dieter Schulz, omul care a preluat conducerea celui mai mare producător de iaurturi de pe plan local în aprilie 2012. În prezent, consumul de iaurt în România este de 7 kilograme per capita anual, adică 70 de pahare de iaurt de 100 de grame pe an, mult mai puţin decât în ţările vecine. Dacă un român ar consuma un pahar de iaurt zilnic, atunci consumul total per capita ar ajunge la circa 36 de kilograme pe an. Continuarea pe ZFCorporate
Dieter Schulz, directorul general al Danone România, liderul pieţei de iaurturi, spune că obiectivul companiei sale este să crească consumul de iaurt pe piaţa locală, astfel încât fiecare român să consume un produs zilnic.
„Vrem ca fiecare român să consume un iaurt pe zi. În România nivelul consumului de iaurt este foarte mic. Piaţa din România este o oportunitate în ceea ce priveşte piaţa iaurtului şi noi ne vom dezvolta pe acest segment“, spune Dieter Schulz, omul care a preluat conducerea celui mai mare producător de iaurturi de pe plan local în aprilie 2012. În prezent, consumul de iaurt în România este de 7 kilograme per capita anual, adică 70 de pahare de iaurt de 100 de grame pe an, mult mai puţin decât în ţările vecine. Dacă un român ar consuma un pahar de iaurt zilnic, atunci consumul total per capita ar ajunge la circa 36 de kilograme pe an. Continuarea pe ZFCorporate