In urma analizei tendintelor de consum ale shopperilor bucuresteni si evolutiilor digitale, se lanseaza Bucharest Shopping, prima aplicatie mobila ce reuneste piata de shopping din Bucuresti. Aceasta are la baza o investitie initiala de 10.000 de Euro si este disponibila pentru descarcare gratuita in AppStore si Google Play.
Bucharest Shopping nu este un instrument de cumparaturi online, ci un tool de comunicare si informare, care poate detecta cele mai apropiate reprezentante ale brandurilor preferate si ofera informatii utile actualizate in timp real despre magazine, ultimele colectii, promotii si oferte speciale.
Meniul aplicatiei ofera posibilitatea construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editata in orice moment. In plus, utilizatorul poate accesa instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui magazin, site-ul acestuia, precum si datele de contact.
Prin intermediul aplicatiei, utilizatorii vor avea acces constant la informatii complete despre magazine precum Burberry, Gucci, Stefanel, Sport/Couture, Distinto, Estee Lauder, My House si altele.
Aplicatia se adreseaza cu precadere shopperilor activi din Bucuresti, dar si celor care vor sa fie permanent informati cu privire la noutatile din piata. In targetul Bucharest Shopping se afla deasemenea si turistii sau expatii instalati in oras, aplicatia fiind dezvoltata exclusiv in limba engleza, a declarat Adi Popescu, initiatorul proiectului Bucharest Shopping.
Magazinele care doresc sa apara in baza de date a aplicatiei pot alege dintre 4 tipuri de abonamente anuale puse la dispozitie de catre Bucharest Shopping. In medie, conform listei actuale de preturi, un magazin poate face parte din baza de date Bucharest Shopping pentru o suma lunara de aproximativ 35 de euro.
Cu o strategie de comunicar