Cele trei reclamaţii depuse în cadrul licitaţiei prin care primăria voia să concesioneze serviciul de salubritate stradală pe opt ani au fost admise de Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor.
Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) a cerut primăriei clujene, printr-o decizie din 21 octombrie, să modifice documentaţia de licitaţie şi să scoată condiţiile stricte legate de numărul şi de tipul de maşini pe care trebuie să le aibă ofertanţii. Procedura urmează să fie relansată în noiembrie.
Licitaţia deschisă pentru concesionarea serviciului de salubrizare stradală si deszăpezire din municipiul Cluj-Napoca a fost lansată în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice în 24 septembrie. Deschiderea ofertelor era programtă în 18 noiembrie. Contractul era estimat la 137,6 milioane de lei şi implica activităţi de măturat manual, întreţinerea curăţeniei, spălatul carosabilului şi al trotuarelor, stropitul carosabilului, curăţat manual rigole, măturat mecanizat, curăţarea manuală a zăpezii şi gheţii, pluguit, combaterea poleiului, curăţarea de zăpadă şi gheaţă a gurilor de scurgere, încărcat, transportat zăpadă şi gheaţă. Administraţia locală clujeană scosese la mezat două loturi (sectoare) pentru prestarea acestor servicii, aşa cum se derulează şi în prezent contractractele pentru salubritate stradală.
Licitaţia primăriei a fost suspendată printr-o decizie din 7 octombrie a CNSC, după ce trei societăţi, DMV Prosal, Supercom şi RER Ecologic Service Buzău, au contestat caietul de sarcini aferent procedurii. Printr-o decizie din 21 octombrie a CNSC, instituţia a admis reclamaţiile formulate de aceste societăţi şi a cerut primăriei clujene ca în termen de 10 zile să remedieze documentaţia de atribuire şi să decaleze termenul de depunere a ofertelor corespunzător cu perioada în care procedura a fost suspendată.
În principal