“Romania este o piata de televiziune in care domina serviciile platite, romanilor le place televiziunea mai mult decat altora. Romania, Turcia si Germania sunt tari mari in privinta consumului de televiziune ceea ce le face foarte interesante. Cred ca daca comparati numarul de locuitori cu cel al consumului de televiziune, cred ca sunteti lider mondial. Romania este una dintre cele mai mari piete de televiziune, este una dintre putinele tari in care domina serviciile platite (n.red. rata de penetrare a serviciilor platite este de 85%), aveti preturi mici, calitate…ar trebui sa fiti mandri de asta. Romania este o tara mica catre medie pentru noi in prezent, dar este o tara in care vrem sa crestem, iar parteneriatul cu Orange si investitia pe care o fac ei este mare. Vrem sa ramanem in Romania pe termen lung”, a afirmat managerul.Orange are sanse mari sa ajunga al doilea jucator de DTH din Romania
In prezent Orange, cel mai mare operator de telecom de pe piata locala, care a intrat in iunie pe segmentul de televiziune, este singurul client al SES Astra in Romania. Compania mai are parteneriate cu Orange in Africa, Franta si Marea Britanie.
“Acum ne concentram toate eforturile pentru a creste cu Orange. In 3-5 ani platformele de satelit (DTH) se vor consolida. Romtelecom are mai bine de milioane de utilizatori si va ramane acolo si cred ca Orange are mari sanse sa devina al doilea jucator de DTH in Romania”, a mai spus Hölzle.
Cei mai mari jucatori pe piata locala de televiziune prin satelit sunt RCS&RDS, Romtelecom si UPC Romania. De asemenea, Orange vrea ca pana la finalul lui 2015 sa ajunga la in jur de 300.000 de abonati pentru serviciile TV.
Serviciul de televiziune digitala prin satelit Orange TV a fost lansat la jumatatea lunii iunie pe o piata cu 2,19 milioane de abonati la finalul lui 2012. Initial a fost lansat doar pe televizoare obis