Aceştia vor investi anul viitor şase milioane de euro în utilaje noi la Fabrica de Lapte Braşov
Fabrica de Lapte Braşov, companie controlată de grecii de la Olympus Dairy, au lansat ieri brandul „Familia Braşoveanu”, adresat în principal braşovenilor.
Ilias Pliatsikas, directorul general al fabricii, a precizat că laptele conţinut de produsele din acest brand este colectat doar de la ferme braşovene aflate la o altitudine de peste 600 de metri. „Colectăm 50 de tone de lapte de la 30 de fermieri. Produsele din această gamă se adresează braşovenilor şi sunt distribuite în 100 de supermarketuri şi magazine de proximitate din judeţul Braşov”, a explicat la rândul său Dimitris Sarantis, preşedintele grupului de firme Tyras din care face parte şi Olympus Dairy. „Am început ca o companie de familie şi suntem deja la a treia generaţie. Avem o experienţă de 80 de vrem să continuăm tradiţia. La Braşov se simţim ca acasă şi am lansat această gamă ca o apreciere pentru braşoveni. Vrem să ajutăm economia locală”, a mai spus acesta.
Pliatsikas a mai anunţat anul viitor grupul grec va continua investiţiile în fabrica sa din Hălchiu. „Avem programate investiţii de şase milioane de euro în utilaje anul viitor. Vom creşte şi numărul de angajaţi în funcţie de cererea de pe piaţă. Acum am ajuns la 250 de angajaţi de la 90 în urmă cu doi ani”, a mai spus sursa citată.
Afacerile grecilor în România vor creşte anul viitor cu o treime, de la 245 de milioane de lei în 2013 la 330 de milioane de lei. 70% din afacerile grupului grec sunt realizate la export, în ţări ca Grecia, Bulgaria, Spania, Italia şi Germania.
Fabrica de Lapte Braşov face parte din Grupul Olympus, prezent pe piaţa din România din 1999. În ultimii 14 ani, grupul a dezvoltat diverse programe de sprijinire a fermierilor români, în efortul de a îmbunătăţi metodele de creştere şi îngrijire a ani