Competitia cea mai importanta din Europa va fi numita Euroliga Turkish Airlines pentru un deceniu. Partnerii cauta sa consolideze, sa se bazeze pe colaborari inovatoare cum ar fi One Team.
O relaţie inovatoare, care a impulsionat vizibilitatea la nivel mondial a baschetului european de elită ca niciodată pana acum si care se va intensifica, ca urmare a anuntului de astazi de la Istanbul, in legatura cu continuarea parteneriatului unic de sponsorizare dintre Euroliga de Baschet si Turkish Airlines pentru inca 7 sezoane pana in 2020.
Noul acord, una dintre cele mai mari oferte de sponsorizare din istoria baschetului, înseamnă că cea mai importanta competitie de baschet din Europa va fi cunoscuta sub numele de Euroliga Turkish Airlines pentru un întreg deceniu de la începutul parteneriatului în 2010.
În primii lor trei ani împreună, Euroliga de Baschet şi Turkish Airlines au mers dincolo de acordul de sponsorizare pentru a construi o colaborare a cărei inovaţii variaza de la promotii media premiate, la producţii de filme documentare şi transmisiuni live ale meciurilor in timpul zborurilor.
O piesa importanta in dezvoltarea rapida a relatiei a fost adaugata in 2012,cand Turkish Airlines a devenit partener fondator al programului de responsabilitate socială al Euroligii de Baschet, One Team, program incununat de laude in cadrul industriei sportive si de caritate, datorita utilizarii sportului pentru a imputernici comunitatile dezavantajate in orase de la Londra pana la Beijing, si peste tot intre.Top of Form
’’ În primul rând, permiteţi-mi să mulţumesc companiei Turkish Airlines ca este mereu cu un pas inainte si se dovedeste a fi partenerul implicat in totalitate de care aveam nevoie, ajutand imbunatatirea acestui sport in afara terenului, la fel de mult cum o fac baschetbalistii profesionisti in teren, in ultima suta de ani." a declarat la