Wall-Street.ro: Cat timp a fost analizata lansarea francizei LaDoiPasi in Romania?
Dusan Wilms: Lansarea propriu-zisa a francizei LaDoiPasi, in martie 2012, a fost de fapt punctul culminant al multor activitati destinate revanzatorilor, incepute inca din anul 2008, cand METRO Romania a lansat Centrul de Competenta in Gastronomie si Centrul de Pregatire pentru Revanzatori. In acelasi an, am continuat printr-un program de remodelare a magazinelor, numit Trade Support & Partnership, prin care am reusit, pana la lansarea francizei LaDoiPasi, sa oferim asistenta in remodelarea unui numar de peste 2.000 de magazine din tara, in concordanta cu propriile lor necesitati de business.
WS.ro: Ce v-a convins ca acest proiect va avea succes pe piata locala?
Dusan Wilms: In primul rand, contextul international – la momentul respectiv, in 2012, state precum Polonia aveau deja propriile retele de franciza de foarte mare succes pe piata locala, atingand cifre semnificative din punctul de vedere al magazinelor deschise, in timp ce in Romania acest sistem nu fusese inca implementat.
La nivel national, se remarcasera doua tendinte majore: extinderea agresiva a marilor retele de magazine, precum si transformarea consumatorului final, care a devenit mai sofisticat, a inceput sa caute servicii si produse mai eficiente, mai potrivite nevoilor sale. Astfel, am identificat dorinta revanzatorilor de a-si optimiza afacerea, de a se adapta unei piete moderne, in continua schimbare si, avand experienta celor peste 2.000 de magazine remodelate de catre noi, a devenit evident ca un concept precum „LaDoiPasi” va aduce o imbunatatire majora in afacerile micilor comercianti.
WS.ro: Cu ce se diferentiaza franciza LaDoiPasi de concurenta?
Dusan Wilms: Pe pe o parte, in ceea ce priveste alti comercianti, magazinele LaDoiPasi beneficiaza de avantaje precum competenta si e