Pentru cei dispuşi să cheltuiască o avere pentru un lux „vizibil”, constructorul din Gaydon va aduce din 2017 un SUV excentric, relansând astfel ideea conceptului Lagonda de acum patru ani.
Exoticul studiu Aston Martin Lagonda din 2009 a fost greu digerat la vremea sa din pricina faptului că transmitea un mesaj ce aducea cu o gafă proporţională cu gabaritul impresionant al conceptului (5,4 metri lungime şi 2,2 metri lăţime). Privită din spate, maşina englezească cu proporţii halucinante părea un Rolls-Royce Phantom cocoşat şi butucănos care nu amintea nimic din istoria mărcii. Stâlpii parbrizului mascaţi şi vopsiţi în negru făceau să pară că întreg plafonul stătea suspendat de montanţii posteriori laţi, luneta meschină şi capacul portbagajului tăiat ca o treaptă înaltă stricau echilibrul general, în vreme ce farurile cu coadă erau preluate peste ani, în 2013, într-un mod ceva mai stilat, de generaţiile Range Rover/ RR Sport.
SUV-ul de lux de serie Lagonda programat pentru 2017 va suferi însă modificări radicale, stilul urmând a fi ceva mai conformist, mai aproape de identitatea mărcii britanice.
Cum Aston Martin şi Daimler deja au stabilit un parteneriat ce va presupune motoare AMG V8 transplantate sub capota coupe-urilor din Gaydon, se pare că sinergiile se vor adâncii şi mai mult în ceea ce priveşte aducerea pe piaţă a SUV-ului Aston Lagonda. Platforma donatoare ar urma să fie arhitectura de pe dedesubturile viitoarelor generaţii de tot-terenuri Mercedes ML/GL, o mutare inteligentă în nevoia de a mai economisi din costurile iniţiale de proiectare. Soluţia nu ar fi singulară în industria auto, cel mai de succes exemplu venind din partea lui Porsche Cayenne, care de două generaţii nu pare a deranja clienţii prin faptul că maschează la bază un VW Touareg. Bentley va materializa şi el un urmaş pentru EXP 9F Concept ce va apela la structura Modular Longit