SEQR este o soluţie nouă şi inovatoare de plată cu telefonul mobil
Cu SEQR se pot efectua plăţi în două noi locaţii: Antipa Cafe & Terrace şi în Ceainăria Tabiet
Seamless România, furnizorul soluţiei inovatoare de plată cu telefonul mobil SEQR şi Soft Tehnica, deţinătoarea platformei software de gestiune HoReCa & Retail Freya, au semnat un parteneriat pentru piaţa din România. Software-ul Freya devine astfel prima soluţie HoReCa ce integrează în funcţionalităţile sale SEQR, o aplicaţie pentru smartphone sigură şi uşor de utilizat, care înlocuieşte numerarul şi cardurile.
Prin intermediul SEQR, cumpărătorii pot achita nota de plată în cafenele şi restaurante şi totodată pot plăti în magazine şi online. În locaţiile HoReCa, clienţii trebuie doar să scaneze cu telefonul mobil codul QR alăturat notei de plată şi să aprobe tranzacţia cu codul PIN. Aplicaţia este conectată la contul bancar al utilizatorului. GarantiBank este prima instituţie financiară din România care face disponibilă aplicaţia SEQR clientilor sai. Toate chitanţele şi istoricul plăţilor sunt salvate în telefon.
“SEQR oferă atât comercianţilor, cât şi cumpărătorilor o soluţie de plată modernă şi suntem bucuroşi să o facem disponbilă prin intermediul Freya. SEQR este cea mai simplă sigură, rapidă şi sigură metodă de plată de pe piaţă. Aplicaţia este gratuită pentru cumpărători, iar comercianţii beneficiază de costuri de tranzacţie mai mici cu 50% decât cele ale companiilor de carduri, un ajutor necesar pentru dezvoltarea afacerii. Mai mult, hotelurile, restaurantele şi cafenelele pot beneficia de SEQR fără ca implementarea soluţiei să necesite echipamente sau mecanisme costisitoare”, a declarat Oana Nanulescu, Country Manager Seamless România.
Industria HoReCa beneficiază, totodată, de un canal de comunicare cu clienţii complet nou şi inovator. Aplicaţia SEQR oferă