CÂTĂ AUDIENȚĂ AU LIVRAT POSTURILE DE FILME. Volumul de audiență livrată de cele nouă televiziuni de filme din România pentru campaniile de publicitate comandate în primele nouă ale acestui an a crescut cu 11,3% față de aceeași perioadă a anului trecut. AXN, Film Café și Acasă Gold au înregistrat creșteri ale publicității, în timp ce Pro Cinema, Diva Universal și TCM au suferit pierderi, scrie Forbes.ro.
Nișa televiziunilor de filme a furnizat clienților publicitari 85.267 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).
Canalul AXN a livrat cel mai mare volum de audiență de pe această nișă: 23.072 GRP’30 pe targetul comercial, cu 35,8% mai mare decât cel de anul trecut. Cel mai mare consumator de publicitate pe AXN a fost Unilever, cu 1.213 puncte de audiență (target comercial).
Pro Cinema, cel de-al doilea jucător pe această nișă, a înregistrat o scădere a volumului de audiență de 6,6%, furnizând un buget de audiență de 21.013 GRP’30 pe targetul comercial. Clienții publicitari importanți au fost: Vodafone (930 GRP’30), Unilever (881), Sandoz (808), Romtelecom (772) și Kraft Foods (704).
Televiziunea de filme Diva Universal, ce vizează în special publicul feminin, a avut un volum de 15.496 GRP’30, cu 10,9% mai redus decât cel de anul trecut.
Nouă luni de publicitate care a întrerupt filmele
FORBES A RUPT CONTRACTUL CU ZIRKON. Compania BP Publishing Media, care editează revistele Forbes România, UP by Forbes și Pap Tot, a reziliat contractul cu firma de abonamente Zirkon Media, scrie Forbes.ro.
Potrivit revistei Forbes, Zirkon Media “se face vinovată de încalcarea gravă și repetată a clauzelor contractuale”.
Oficialii Forbes își informează abonații că BP Publishing Media va gestiona în viitor întreaga activitate de abonare pentru titlurile Forbes România, UP by Forbes ș