Autoritatea Naţională pentru Turism a atribuit în acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al României, în valoare totală de 6,9 milioane lei fără TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu.
Datele au fost centralizate pe baza anunţurilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achiziţii publice www.e-licitatie.ro.
Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.
Contractul cu valoarea cea mai ridicată, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit în aprilie Asociaţiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic naţional prin intermediul “vectorului de imagine” pilotul Mihai Marinescu în cadrul campionatului mondial de automobilism “World Series by Renault 2013″.
Citeşte mai multe detalii despre cât costă promovarea României, pe Mediafax.ro
Autoritatea Naţională pentru Turism a atribuit în acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al României, în valoare totală de 6,9 milioane lei fără TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu.
Datele au fost centralizate pe baza anunţurilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achiziţii publice www.e-licitatie.ro.
Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.
Contractul cu valoarea cea mai ridicată, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit în aprilie Asociaţiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic naţional prin intermediul “vectorului de imagine” pilotul Mihai Marinescu în cadrul campionatului mondial de automobilism “World Series by Renault 2013″.
Citeşte mai multe detalii despre cât costă promovarea României, pe M