Retelele sociale sunt utilizate si pentru recrutare, networking, analiza competitiva si cercetare, dar intr-o masura mai mica.
De asemenea, 78% dintre companiile romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumatate dintre companii utilizeaza marketing-ul pe retelele de socializare de 1-3 ani.
Aproape jumatate dintre aceste companii au o frecventa zilnica a postarilor si considera ca utilitatea retelelor de socializare pentru companie va creste in viitorul apropiat. Cele mai utilizate retele sunt Facebook cu 93% rata de utilizare, YouTube cu 43% si LinkedIn cu 43%.
Citeste si:EY: Televiziunile prin satelit cresc datorita optimizarii costurilor si a cresterii veniturilorCum vor arata bancile in 20 de ani: clientii vor prelua controlul relatiei cu bancherulBogdan Campianu lasa Raiffeisen Capital & Investment pentru EY Romania
Pentru a se promova in social media, 39% dintre companiile romanesti respondente au deja un departament special pentru comunicarea prin social media, deoarece considera in proportie de 83% retelele sociale ca fiind o modalitate foarte rapida si eficienta de a prezenta noile produse si servicii.
Studiul analizeaza raspunsurile a 173 de reprezentanti ai unor companii romanesti din diverse industrii cu privire la modul in care abordeaza marketing-ul prin intermediul retelelor de socializare si impactul pe care acesta il are in prezent in activitatea lor.
Chestionarul a fost aplicat in perioada 22 august – 10 octombrie 2013, iar 79% dintre respondenti sunt reprezentanti ai unor companii cu venituri anuale care depasesc 10 milioane de euro.
Retelele sociale sunt utilizate si pentru recrutare, networking, analiza competitiva si cercetare, dar intr-o masura mai mica.
De asemenea, 78% dintre companiile romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar m