Şefii îl forţează să se lase pe fotbalistul care vinde cele mai multe tricouri. La distanţă mare de ceilalţi dinamovişti, echipamentul lui Ionel Dănciulescu este produsul cel mai comandat de suporterii echipei din „Ştefan cel Mare“.
De la sfârşitul lunii iulie, atunci când au fost scoase la vânzare noile echipamente, clubul a dat aproximativ 2.200 de unităţi, un record după cum spun cei de la departamentul de marketing.
Danciu-gol conduce detaşat în clasamentul tricourilor vândute, fiind urmat de Matei, Luchin şi Rotariu.
La sfârşitul lunii iulie, Dinamo şi-a lansat echipamentele pentru sezonul 2013-2014. Chipul stilizat al lui Cătălin Hîldan, sloganul FCD în ADN şi, după mult timp, numele jucătorilor imprimate pe spatele tricourilor, au fost elementele de noutate faţă de anii trecuţi. ProSport a încercat să afle care este fotbalistul care vinde cel mai bine, iar conform oficialilor, acesta este chiar Ionel Dănciulescu, atacantul în vârstă de 36 de ani pe care conducerea încearcă de zor să-l pensioneze. După cum spun şefii departamentului de marketing, „Corbul“ conduce detaşat în acest clasament, atacantul fiind preferat de majoritatea fanilor care îşi achiziţionează tricouri ale „câinilor roşii“.
„Suporterii au posibilitatea să-şi aleagă numărul şi să-şi imprime propriul nume sau porecla, în funcţie de dorinţa fiecăruia. Cred că nu a vândut niciodată Dinamo cât am vândut noi în acest an. Cu tot cu gama rezervată copiilor, au fost comercializate undeva în jurul cifrei de 2.200 de tricouri. Dar se vând şi echipamente complete. Tricoul lui Dănciulescu se dă cel mai bine, detaşat“, a spus Mihaela Racu, şefulw departamentului de marketing de la SC Dinamo 1948. Conform doamnei Racu, următorii pe lista preferinţelor fanilor echipei din „Ştefan cel Mare“ sunt, în ordine, căpitanul Cosmin Matei, Luchin, Rotariu, Ţucu