Cisco a prezentat, ieri, în România, Jabber Guest, o soluţie de comunicaţii integrate pentru companii, care permite o serie întreagă de aplicaţii precum preluarea apelurilor de pe telefonul fix din birou, pe smartphone, tabletă sau PC, organizarea de teleconferinţe interactive, instant messaging şi multe altele.
Soluţia ce utilizează funcţiile de securitate ale Expressway pentru a permite acces de tip "guest" oricărei persoane din afara organizaţiei, cum ar fi parteneri de afaceri, consultanţi sau consumatori care au nevoie de asistenţă, astfel încât să poată comunica cu angajaţii din interiorul organizaţiei prin soluţii de voce şi video HD.
Jabber permite comutarea apelurilor de pe telefon pe tabletă, pe PC-uri sau Mac-uri fără să fie nevoie de întreruperea apelului. Totodată, cei plecaţi în afara ţării pot vorbi prin telefonul de la birou de oriunde din lume atât timp cât au conexiune la internet. Aplicaţia integrează toate datele de contact, iar dacă persoana contactată nu răspunde la numărul apelat, Jabber redirecţionează automat către un alt număr.
Jabber permite şi organizarea de teleconferinţe, prin care participanţii pot împărtăşi conţinutul de pe dispozitivul lor. De exemplu, dacă este vorba de prezentări, fiecare participant poate da înapoi slide-uri pe care le-a ratat sau pe care vrea să le revadă.
Soluţia poate fi achiziţionată de la partenerii Cisco din România, însă compania nu a oferit detalii despre preţurile licenţelor ce vor trebui cumpărate pentru a putea utiliza Jabber.
Cisco a prezentat, ieri, în România, Jabber Guest, o soluţie de comunicaţii integrate pentru companii, care permite o serie întreagă de aplicaţii precum preluarea apelurilor de pe telefonul fix din birou, pe smartphone, tabletă sau PC, organizarea de teleconferinţe interactive, instant messaging şi multe altele.
Soluţia ce utilizează funcţiile de