Târgul de Cariere (TdC) ajunge în această toamnă pentru prima oară în Capitală, după 7 ani și mai bine de optzeci de ediții ale evenimentului desfășurate în Cluj, Iași, Timișoara și în celelalte orașe mari ale României.
Evenimentele de carieră și recrutare au devenit a doua opțiune la nivel național, după internet, pentru tinerii români aflați în căutarea unui loc de muncă, potrivit unui studiu IRES derulat în această primăvară la Târgul de Cariere (TdC). Prin intermediul evenimentelor de recrutare TdC, din 2006 și până în prezent 18.000 de tineri și-au găsit un loc de muncă.
Organizatorii estimează că în România piața actuală a evenimentelor de recrutare se situează încă sub valoarea de 1.000.000 de euro anual, fiind însă insuficient explorată. Cele mai importante evenimente de profil din țară sunt Târgul de Cariere, cu optzeci de ediții la activ în marile orașe din provincie, și Angajatori de Top, evenimentul consacrat în Capitală. Târgul de Cariere a fost fondat la Cluj în 2006 și are loc în cele mai importante centre universitare și de afaceri din România, bianual, primăvara și toamna.
Printre companiile care și-au anunțat deja participarea la eveniment se numără Unicredit Business Integrated Solutions, Alten, APT, Genpact, Misys, Terapia Ranbaxy, Xerox, Grawe, Wipro Technologies, ING și Route 66.
„Clienții noștri din toată țara ne solicită de mai mulți ani să le oferim posibilitatea de a participa la târguri de profil și în București. Am încercat inițial să stabilim colaborări cu evenimentele similare din Capitală, iar în 2013 am decis să mărim echipa și să organizăm chiar noi un eveniment la București. Un oraș cu anvergura și efervescența Capitalei poate și merită să aibă mai multe evenimente profesioniste de recrutare, care se vor stimula reciproc să producă rezultate tot mai bune pentru companiile angajatoare și pentru cei aflați