Reprezentanţii Direcţiei de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba anunţă că de luni, 4 noiembrie, activitatea şi personalul de la trei servicii din cadrul instituţiei se mută în sediul nou aflat pe strada 1 Decembrie 1918, nr. 68, în fostul sediul al „Proiectărilor”.
Cele trei servicii sunt: Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap, Compartimentul – Secretariatul Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap şi Serviciul de Protecţie a Persoanelor Adulte şi Prestaţii Sociale.
Activitatea Serviciului de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap se va desfăşura după programul cunoscut, pe zile şi specializări medicale, respectiv:
Luni – Vineri: 8.00 – 16.00; 8.00 – 11.00 (depunerea actelor); 11.00 – 16.00 (procesarea documentelor depuse şi evaluarea medico-psiho-socială);
Luni – Psihiatrie;
Marţi – Medicină internă;
Miercuri – Medicină internă;
Joi – Oftalmologie;
Vineri – Neurologie, ORL şi Ortopedie.
De asemenea, numerele de telefon la care pot fi contactate aceste servicii rămân neschimbate: 0258/833230; 0358/401448.
În total, noul sediul al Direcţiei pentru Protecția Copilului Alba, clădire şi teren a costat administraţia judeţeană 782.000 de euro.
CJ Alba a adjudecat sediul “Proiect Alba” SA la licitația organizată de AFP, în 30 octombrie 2012. Este vorba de trei etaje ce formează clădirea scoasă la licitație publică și care au intrat în proprietatea CJ Alba contra sumei de 600.000 de euro și care ulterior au fost date în administrarea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=247207
Reprezentanţii Direcţiei de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba anunţă că de luni, 4 noiembrie, activitatea şi personalul de la trei servicii din cadrul instituţiei se mută în sediul nou aflat pe