Kenvelo, cea de-a doua mare reţea de magazine de modă din ţară, după Inditex, a deschis, în ultimul an, 10 magazine cu brandul TimeOut, în care s-a investit un milion de euro. Oferta de modă de acum a grupului Kenvelo – Lee Cooper, Tom Tailor, Kenvelo, plus brandul american TimeOut – ar trebui să genereze afaceri de circa 35 de milioane de euro la sfârşitul lui 2013, conform calculelor CEO-ului Phillipe Besadoux.
Cel mai recent magazin TimeOut, care se deschide oficial, marţi, în Băneasa Shopping City, ocupă o suprafaţă de 164 mp, iar investiţia în amenajare s-a ridicat la 100.000 euro, plus încă 35.000 euro - investiţia în stocuri. Reţeaua TimeOut România numără cinci magazine deschise în Bucureşti, două în Cluj şi câte un magazin în Craiova, Piteşti şi Ploieşti.
Care sunt însă veniturile aşteptate de la TimeOut? „Vreau să vând de 4.000 de euro pe metru pătrat”, spunea Phillipe Besadoux, în urmă cu un an, la relansarea brandului american TimeOut pe piaţa din România
„Nu suntem franciză, suntem parteneri cu TimeOut California (acţionarii Kenvelo deţin o participaţie în cadrul TimeOut – n.red”, lămurea el tot atunci natura colaborării cu brandul american.
Phillipe Besadoux este în continuare convins că piaţa românească e încă departe de a-şi fi epuizat apetitul pentru nume sonore din fashion. Explicația lui? „Româniilor le place moda, le place să se îmbrace bine. Căutăm să aducem branduri care lipsesc “, justifică managerul general al Kenvelo România interesul companiei de a avea marca TimeOut în portofoliu.
Pe de altă parte, recunoştea tot el într-o discuţie anterioară cu Capital, „avem şi capitalul şi know-how-ul necesare pentru a face astfel de investiţii“. Filosofia de business a francezului care a preluat conducerea Kenvelo la sfârşitul lui 2008 nu este de extindere agresivă pe banii altora – de altfe