În ciuda investiţiilor masive efectuate pentru alinierea tuturor modelelor la filosofia de design a mărcii, Skoda a publicat de curând rezultate uimitoare în dreptul indicatorilor venit, respectiv profit operaţional.
Investiţiile constructorului ceh s-au materializat în nu mai puţin de opt modele noi sau actualizate, într-un an 2013 extrem de comprimat de scăderea pieţei auto la nivel european. Cu toate acestea, Skoda a reuşit să comercializeze de la finalizarea procesului de aliniere la filosofia de design 86.600 de automobile, cu 3.3% decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Din punct de vedere al veniturilor, cehii au crescut profitul operaţional al ultimului trimestru la 128 milioane de euro, cu 8.8% mai mult comparativ cu perioada echivalentă din 2012.
Per total, suma intrată în conturile Skoda se ridică la valoarea de 7.37 miliarde de euro, în scădere cu 6.4% faţă de anul trecut, iar profitul operaţional a suferit o cădere de 34.6%, de la 567 la 371 milioane de euro (statistică valabilă pentru primele nouă luni ale anului curent).
Şi investiţiile realizate de subsidiara Volkswagen AG au scăzut cu 12.8%, de la 525 la 428 milioane de euro, semn că Skoda se va orienta în perioada imediat următoare pe vânzările modelelor existente în gamă în detrimentul dezvoltării altor automobile.
În 2012, Skoda a reuşit livrarea unui număr record de automobile, 939.200, cu 6.8% mai multe decât în anul precedent. Valoarea de 685.000 automobile comercializate în primele nouă luni ale anului curent le dă speranţe mai marilor din Mlada Boleslav pentru încă o depăşire a recordului de vânzări la final de an.