Facebook vrea sa intre in mintea utilizatorilor prin introducerea unei noi functii, care este capabila sa urmareasca si sa analizeze comportamentul utilizatorilor pe site.
Reteaua de socializare nu mai este multumita doar cu colectarea datelor despre viata personala a utilizatorilor, asa ca vrea sa stie mai multe lucruri si despre interactionarea lor cu serviciul in sine.
Mai exact, reprezentantii Facebook vor urmari traiectoria cursorului de la mouse, atunci cand cineva intra pe site, scrie Daily Mail, pentru a gasi cele mai bune locuri pentru amplasarea reclamelor.
Momentan, introducerea acestei functii nu este inca un lucru sigur.
Seful companiei, Mark Zuckerberg, a precizat ca zilnic, aproape jumatate din utilizatori intra pe site de pe dispozitivele mobile. Mai mult, 49% din veniturile Facebook obtinute din publicitate vin prin intermediul anunturilor afisate pe acestea.
Momentan, reteaua de socializare colecteaza doua tipuri de date, demografice, care se refera la locurile in care se da "check-in", educatie si localitatea de resedinta si comportamentale, care implica paginile apreciate si prietenii.
Facebook vrea sa intre in mintea utilizatorilor prin introducerea unei noi functii, care este capabila sa urmareasca si sa analizeze comportamentul utilizatorilor pe site.
Reteaua de socializare nu mai este multumita doar cu colectarea datelor despre viata personala a utilizatorilor, asa ca vrea sa stie mai multe lucruri si despre interactionarea lor cu serviciul in sine.
Mai exact, reprezentantii Facebook vor urmari traiectoria cursorului de la mouse, atunci cand cineva intra pe site, scrie Daily Mail, pentru a gasi cele mai bune locuri pentru amplasarea reclamelor.
Momentan, introducerea acestei functii nu este inca un lucru sigur.
Seful co