Peste 6.300 de persoane au compus, săptămâna trecută, pe 25 octombrie, poezii sau doar câteva versuri şi rime, fără să fie artişti, poeţi, muzicieni sau textieri. Versurile, scrise cu creionul pe şerveţele, au fost folosite ulterior ca monedă de schimb în cafenele Julius Meinl din 31 de oraşe din România, printre care şi Buzău, unde, timp de 24 de ore, costul unei cafele nu s-a mai exprimat în lei, ci în… versuri. Initiaţiva a făcut parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai bună”, prin care se urmăreşte readucerea poeziei în vizorul publicului larg. Ca urmare a activării, pe parcursul zilei de 25 octombrie, în peste 80 de cafenele din 31 de oraş din întreaga ţară, 6.300 de cafele au fost achitate nu cu bani, ci cu versuri! „6.300 de oameni s-au transformat pentru o zi în ambasadori ai poeziei, într-un gest clar că aceasta are putere şi potenţial de atracţie pentru publicul larg. Nu ne rămâne altceva de făcut decât să repetăm isprava, de data asta la scară mult mai mare”, au spus organizatorii campaniei.●
Peste 6.300 de persoane au compus, săptămâna trecută, pe 25 octombrie, poezii sau doar câteva versuri şi rime, fără să fie artişti, poeţi, muzicieni sau textieri. Versurile, scrise cu creionul pe şerveţele, au fost folosite ulterior ca monedă de schimb în cafenele Julius Meinl din 31 de oraşe din România, printre care şi Buzău, unde, timp de 24 de ore, costul unei cafele nu s-a mai exprimat în lei, ci în… versuri. Initiaţiva a făcut parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai bună”, prin care se urmăreşte readucerea poeziei în vizorul publicului larg. Ca urmare a activării, pe parcursul zilei de 25 octombrie, în peste 80 de cafenele din 31 de oraş din întreaga ţară, 6.300 de cafele au fost achitate nu cu bani, ci cu versuri! „6.300 de oameni s-au transformat pentru o zi în ambasadori ai poeziei, într-un gest clar că aceas