Reţeaua Instagram este una foarte populară, însă până acum nu a profitat de numărul mare utilizatori care postează şi apreciază fotografii pe ea. Vineri, pe Instagram a apărut prima postare sponsorizată, potrivit CNet.
Instagram a fost cumpărată de Facebook, în urmă cu un an şi jumătate, pentru suma fabuloasă de un miliard de dolari. Acum, reţeaua lui Zuckerberg poate, în sfârşit, să culeagă roadele acestei investiţii.
Prima reclamă publicată pe Instagram aparţine brandului de modă Michael Kors. Din fericire, anunţul nu arată ca o reclamă obişnuită, ci are o tentă artistică – arată ca ceva ce utilizatorii s-ar aştepta să vadă în feedul lor.
Acest lucru transmite un mesaj clar: Facebook nu vrea ca publicitatea de pe Instagram să fie considerată intruzivă de către utilizatori. Aşa arată imaginea publicată de brandul Michael Kors:
Cei de la CNet mai spun că, în viitor, ne putem aştepta la reclame şi de la companiile Adidas, Ben & Jerrys, Burberry, GE, Levi’s, Lexus, Macy’s, PayPal şi Starwood Hotels.
Cel mai probabil, anunţurile nu se vor rezume la formatul de imagine. Ne putem aştepta şi la publicitate video, având în vedere că reţeaua găzduieşte şi astfel de conţinut.
Hai să discutăm, ne găseşti pe Facebook - Tech Adevărul