Ediția de aseară a emisiunii Vocea României, care încheie seria audițiilor pe nevăzute, a fost urmărită, în medie, de peste 2,5 milioane de telespectatori din toată țara.
Show-ul de talente de pe Pro TV a ocupat prima poziție pe toate targeturile de audiență (național, urban și comercial).
La nivel național, emisiunea a fost urmărită de un public de peste trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1.
Și în cazul celorlalte două targeturi (urban și comercial) raportul a fost asemănător.
Emisiunea Vocea României de aseară nu a atins însă performanța ediției trecute, când show-ul a ținut în fața televizoarelor mai bine de 2,8 milioane de români. Ediția din 27 octombrie a fost cea mai urmărită ediție de până acum, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor din seara Vocea României.
NAȚIONAL.Vocea României a fost urmărită de peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Audiența postului Pro TV a fost de trei ori mai mare față de următorul clasat, Antena 1, care a difuzat filmul de acțiune Curierul (20.30 – 22.30). Show-ul de talente de pe Pro TV s-a încheiat la ora 22.45.
Național TV și Kanal D au fost aproape la egalitate. Național TV s-a poziționat pe locul trei cu reality-show-ul Iubire interzisă. A reușit să depășească postul Kanal D, dar la o distanță foarte mică, având în plus doar 2.000 de telespectatori.
Postul deținut de trustul Dogan a avut pe intervalul Vocea României 30 de minute din emisiunea lui Mihai Ghiță, Asta-i România, și o oră și 45 de minute din serialul Feriha (în reluare). Minutul de aur la nivel NAȚIONAL: aproape 3 milioane de telespectatori, la 21.45
URBAN.Show-ul s-a menținut pe primul loc și la orașe. Peste 1,5 milioane de români din mediul urban au urmărit emisiunea de pe Pro TV. Vocea a fost la o distanță considerabil