Pe piaţa locală de profiluri metalice, lipsa unor investiţii noi în proiecte industriale nu a putut fi compensată nici anul acesta de micile lucrări realizate de clienţii din sectorul rezidenţial, care folosesc profiluri mici pentru acoperiş sau pereţi. Ca atare, companiile din sectorul de profiluri metalice vorbesc de o revenire a pieţei abia din 2015, scrie revista Business Construct.
„Piaţa componentelor de clădiri metalice suferă în continuare pe cele două mari paliere: lipsa investiţiilor şi puterea de cumpărare redusă din România. Ca atare, la nouă luni estimăm o scădere a pieţei domestice“, spune Adrian Porfir, manager pe Europa de Sud-Est în cadrul Joris Ide Group, compania care deţine brandul Megaprofil. El spune că piaţa de profiluri metalice se va situa anul acesta cel mai probabil la un nivel de circa 3,9 milioane de metri pătraţi.
„Piaţa a înregistrat o uşoară contracţie în primele nouă luni ale acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012. Estimăm că piaţa se va reduce în continuare (până la sfârşitul anului 2013 - n.red.), din cauza lipsei proiectelor mari din piaţă. Din vara anului trecut numărul proiectelor mari, unde se folosesc profilurile metalice în special, s-a redus semnificativ“, spune şi Marian Pîrvu, business director al Ruukki pentru România, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Ungaria, Serbia, Slovacia şi Slovenia. Continuarea pe ZFCorporate
Pe piaţa locală de profiluri metalice, lipsa unor investiţii noi în proiecte industriale nu a putut fi compensată nici anul acesta de micile lucrări realizate de clienţii din sectorul rezidenţial, care folosesc profiluri mici pentru acoperiş sau pereţi. Ca atare, companiile din sectorul de profiluri metalice vorbesc de o revenire a pieţei abia din 2015, scrie revista Business Construct.
„Piaţa componentelor de clădiri metalice suferă în continuare pe cele două