TIMIȘOARA. Nu mai puțin de 1.100 de personate vor fi sunate în zilele următoare de operatori pentru a răspunde cu privire la cererea şi oferta culturală din Timişoara şi judeţul Timiş.
Primarul Nicolae Robu le cere celor care vor fi chestionați să fie cooperanți și să răspundă serios la întrebări. Institutul Intercultural realizează acest chestionar.
Cercetarea sociologică şi statistică va sta la baza elaborării strategiei culturale a oraşului pe termen lung pentru perioada 2014-2024 şi va ajuta la fundamentarea dosarului de candidatură la titlul de Capitală Europeană a Culturii în anul 2021.
Obiectivele cercetării sunt: identificarea nivelului de consum cultural, conținutul principal al consumului cultural, modele de comportament ale consumatorilor culturali şi identificarea de noi nevoi culturale.
Până în 8 noiembrie, 30 de operatori vor aplica 1.100 de chestionare sociologice pe raza municipiului Timişoara, asigurând un procent de 3% de reprezentativitate.
De asemenea, în mediul urban al judetului Timiş (Lugoj, Jimbolia, Sannicolaul Mare, Făget) se vor aplica 185 de chestionare şi vor fi sondate şi 11 localităţi din mediul rural, extrase aleatoriu din lista celor 89 de localităţi rurale.
În total, în cadrul cercetării se vor aplica 1.700 de chestionare.
În perioada următoare, se vor realiza 50 de interviuri cu directori de instituţii culturale şi se va aplica un număr de 200 de chestionare statistice instituţiilor şi organizaţiilor non-guvernamentale active în domeniul cultural.
TIMIȘOARA. Nu mai puțin de 1.100 de personate vor fi sunate în zilele următoare de operatori pentru a răspunde cu privire la cererea şi oferta culturală din Timişoara şi judeţul Timiş.
Primarul Nicolae Robu le cere celor care vor fi chestionați să fie cooperanți și să răspundă serios la întrebări. Institutul Intercultural realizează acest c