Tehnici de comunicare în industria medicală și farmaceutică, strategii eficiente de marketing, aspecte legale privind publicitatea, tactici eficiente de optimizare a site-urilor sunt câteva aspecte care vor fi prezentate de specialiști locali și internaționali în cadrul primei ediții a Pharma Marketing Conference, un eveniment dedicat comunicării și marketingului în domeniul farmaceutic și al serviciilor medicale, organizat de Evensys.
Evenimentul va avea loc în perioada 26-27 noiembrie la Crowne Plaza Hotel din București.
În prima zi vor avea loc două conferințe specializate, unde producătorii și distribuitorii de produse farmaceutice, dar și practicienii din clinici, cabinete stomatologice și SPA-uri, vor avea ocazia să învețe strategii eficiente de marketing.
Vor fi analizate îndeaproape noile tendințe și oportunități din domeniul farmaceutic în cadrul unei conferințe de marketing, unde se vor pune pe tapet informații legate de aspecte legale privind publicitatea, tactici eficiente de relații publice și marketing.
O a doua conferință, adresată promovării serviciilor medicale, își propune să prezinte tehnici de promovare în mobile, social media și tactici eficiente de optimizare a site-urilor și derulare a campaniilor de marketing pe Google.
Strategii propuse de trainer internațional
În a doua zi de Pharma Marketing Conference va avea loc un training intensiv susținut de către un specialist internațional, Saidat Amirkhanova (Digital Healthcare Expert și Fondator, StudioRx). Cu o experiență de peste 12 ani în industria farmaceuticelor și consultanță, dobândită în companii precum Novartis Pharma, Eli Lilly & Co sau Sanofi Group, Saidat a dezvoltat strategii de branding pentru numeroase branduri din industria farmaceutică.
„Evenimentul promite o ediție complexă și intensivă, în cadrul căreia unii dintre cei mai buni speci