Vezi
A plecat la tratament cu namol in Mangalia, insa s-a intors revoltat pentru ca i s-au oferit doar bai la cada. E reclamatia unui baimarean care s-a adresat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures si care spera acum sa fie despagubit.
S-a ales cu banii dati pentru un bilet la tratament, dar si cu nemultumiri vizavi de serviciile medicale de care a beneficiat. Un pensionar a reclamat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures ca nu i s-a facut tratamentul pentru care a platit, motiv pentru care a cerut sa i se restituie sumele achitate pentru un sejur la Mangalia.
„A reclamat faptul ca a platit 700 de lei pentru un tratament reumatic la Mangalia privind procedurile cu namol, iar cand a ajuns acolo nu a beneficiat de acest tratament. Sectia era in renovare, a facut doar bai la cada si cetateanul respectiv era nemultumit ca a platit acea suma si nu a beneficiat de serviciile pe care le-a platit, sustinand faptul ca bai la cada putea face si in Baia Mare, nu era necesar sa se deplaseze o distanta asa de mare”, a declarat comisarul-sef adjunct al CJPC Maramures, Olivia Ardelean.
Comisarii de la Protectia Consumatorilor Maramures au aratat ca maramureseanul ar trebui sa-si primeasca inapoi contravaloarea biletului obtinut prin Casa Judeteana de Pensii. Acestia din urma spun ca nu poate fi vorba despre o astfel de rezolvare, pentru ca banii se restituie doar in anumite situatii speciale.
„Avem clare regulile in acest sens, putem restitui banii doar in cazurile legate de sanatate, in sensul ca persoana respectiva nu s-a mai putut prezenta pentru ca a avut probleme , a fost internat, a suferit leziuni grave. Trebuie sa ne aduca o adeverinta medicala prin care sa ne arate ca nu s-a putut deplasa sau a intervenit ceva chiar acolo, dar nu putem restitui banii pentru ca