Am testat noua Mazda 6. În plus şi Wagon, adică break, o maşină impecabilă, căreia cu greu îi găseşti defecte. Şi atunci, doar dacă eşti cârcotaş! Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Mazda 6 Wagon, alături de o bătrână Mazda 626, an de fabricaţie 1982!
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre Mazda 6 Wagon
Sursa: Adi Dobre
Am condus maşini japoneze în Cipru, acum aproape un deceniu şi jumătate (fireşte, cu volan pe dreapta!), în Serbia, acum vreo cinci ani, şi în Noua Zeelandă, în urmă cu fix doi ani. În România, niciodată. În toate situaţiile enumerate, a fost vorba de experienţe relativ scurte şi niciodată Mazda! În ultimii doi ani, aşadar, nimic.
Atunci când am fost anunţat că am fost programat pentru un test drive cu noua Mazda 6, câţiva apropiaţi s-au grăbit să-mi zică: "Tati, să vezi ce maşină e Mazda 6. O să-ţi placă". Vorbele astea m-au pus pe jar.
Se spune despre amşinile japoneze că sunt printre cele mai fiabile. E de ajuns însă acest amănunt pentru a alege o maşină? Hai să vedem.
Deci, doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, Mazda 6! Şi Wagon! Şi 2.2 litri diesel!
Mă uit lung la maşina aflată în parcare. E într-adevăra o Mazda 6 Wagon. Îi dau roată, o studiez, încerc să-i găsesc şi cel mai mic defect! Nu găsesc. Maşina asta, pur şi simplu, e frumoasă. E frumoasă de oriunde a-i privi-o. Se pare că designerii care au lucrat la ea au avut inspiraţie şi, în acelaşi timp, chef de muncă. Nu ca la alte maşini, la care te întrebi dacă nu cumva exteriorul a fost conceput de concurenţă!
2.2 litri, fie şi pe motorină, un amănunt care te duce cu gândul l