Romaşcanii reclamă că facturile de la gaz sau curent electric primite prin poştă ajung prea târziu la ei.
Un romaşcan s-a prezentat la redacţia Ziarului de Roman pentru a face o reclamaţie cu privire la o factură emisă de E.On. Factura a fost primită prin Poşta Română, prin serviciul Ipost. Pe plicul facturii era trecută data prezentării ca fiind 22 octombrie 2013, iar data livrării 29 octombrie 2013. Romaşcanul voia să ştie de ce este necesară o săptămână de la data emiterii şi până la data livrării, în condiţiile în care E.On are punct de lucru şi în Roman. Daniel Stoleru, şeful Oficiului Poştal Neamţ, a lămurit această situaţie: “Facturile de la E.On se trimit prin serviciul poştal Ipost. Acest serviciu constă în posibilitatea acordată fiecărui expeditor poştal, care alege această modalitate de trimitere a facturilor, să îşi impună propriile cerinţe de livrare. În acest caz, a fost solicitarea explicită a E.On ca plicurile să fie trimise cetăţenilor în data de 29, chiar dacă facturile au fost emise în data de 22″.
Romaşcanii reclamă că facturile de la gaz sau curent electric primite prin poştă ajung prea târziu la ei.
Un romaşcan s-a prezentat la redacţia Ziarului de Roman pentru a face o reclamaţie cu privire la o factură emisă de E.On. Factura a fost primită prin Poşta Română, prin serviciul Ipost. Pe plicul facturii era trecută data prezentării ca fiind 22 octombrie 2013, iar data livrării 29 octombrie 2013. Romaşcanul voia să ştie de ce este necesară o săptămână de la data emiterii şi până la data livrării, în condiţiile în care E.On are punct de lucru şi în Roman. Daniel Stoleru, şeful Oficiului Poştal Neamţ, a lămurit această situaţie: “Facturile de la E.On se trimit prin serviciul poştal Ipost. Acest serviciu constă în posibilitatea acordată fiecărui expeditor poştal, care alege această modalitate de trimitere a facturilor, să îşi impună