Luna octombrie aduce un plus de audiență, comparativ cu luna anterioară televiziunilor din Grupul Intact. Antenele își consolidează poziția de lider pe majoritatea intervalelor orare, în rândul publicului din întreg mediul urban și se distanțează semnificativ de ocupantele locului al doilea, posturile CME. Televiziunile Intact conduc clasamentul audiențelor în intervalele Whole Day, Day Time, Acces și Late Night.
Media de audiență a show-urilor difuzate de Antene pe intervalul a 24 de ore situează posturile IMG pe primul loc, la diferență de 1,9 puncte de market share comparativ cu televiziunile CME. Cele mai spectaculoase emisiuni transmise de Antena 1, talk-show-urile Antenei 3, producțiile mondene ale Antenei 2, serialele și show-urile de entertainment ale Euforia și GSP TV sunt preferate de publicul din întreg mediul urban, conform datelor de audiență. X Factor, Next Star, Te cunosc de undeva!, Sinteza zilei sunt doar câteva dintre emisiunile aflate constant în preferințele telespectatorilor.
Intervalul orar în care Antenele s-au distanțat cel mai mult de concurență este Day Time, unde au în avans 9,2 puncte de market share. Tot în segmentul 10,00 - 16,00, posturile INTACT conduc și în rândul publicului comercial. În acest interval, telespectatorii pot urmări la Antene show-ul lider de audiență Mireasă pentru fiul meu, prezentat de Mirela Boureanu Vaida, Observatorul orelor 13,00, Știrile Antenei 3 sau talk-show-ul Alessandrei Stoicescu, 100 de minute.
Un alt interval orar în care Antenele conduc detașat clasamentul audiențelor este Acces. Show-ul Acces Direct, prezentat de Simona Gherghe este lider de cele mai multe ori în acest interval orar. Alte show-uri care au contribuții importante în Acces sunt Observatorul orei 16,00, Știrile Antenei 3 dar și emisiunea Secvențial transmisă de același post TV.
În intervalul o